Política d’enviament

L’Avís Legal publicat en aquesta pàgina Web identifica al titular segons el que s’estableix en l’Art. 10 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i conté informació sobre la política de protecció de dades de caràcter personal.

Els productes oferts en aquesta pàgina estan destinats al consum, per la qual cosa el contracte de compravenda es realitza en el moment en què el client emet la confirmació expressa de la seva comanda. Per aquest motiu, TRADESSERT SCP, recomana la lectura íntegra de l’avís legal i d’aquestes condicions generals abans d’acceptar la comanda.

El contracte actual se celebra en el marc legal establert per al Comerç Electrònic per la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, tenint en compte la Llei 7/1996, de 15 de gener d’ordenació del comerç minorista, la Llei 7/1998, de 13 d’abril, sobre condicions generals de contractació, el Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i la Llei 3/2014, de 27 de març. Les condicions de contractació són les següents:

Característiques dels productes

Les característiques dels productes oferts en aquest lloc apareixen en pantalla al costat de la identificació visual d’aquests.

Preus

S’aplicaran els preus vigents que consten en la pàgina Web en el moment de la formalització de la comanda. El preu dels productes es detalla al costat de cadascun d’aquests. Està inclòs l’IVA, aquest es desglossa posteriorment en el procés de compra.

Idiomes en què es podrà realitzar la comanda. Català i castellà.

Passos a seguir per a realitzar les comandes.

Haurà de seleccionar els articles que li interessin informant el nombre d’unitats i fent “clic” en el botó “Afegeix a la cistella” per a afegir-los a la cistella de la compra. En qualsevol moment vostè pot visualitzar el contingut de la cistella de la compra, on podrà veure els articles seleccionats, el seu preu, els impostos i les despeses d’enviament. Des d’aquesta mateixa finestra, abans d’enviar la comanda podrà corregir, canviar o anul·lar els productes seleccionats.

Quan hagi acabat de triar productes premi l’opció “carret” i “finalitzar comanda”. Si està registrat com a usuari haurà d’informar les seves credencials, en cas contrari, haurà de facilitar el seu correu electrònic i crear un compte amb les seves dades personals. Una vegada validats les dades de l’usuari, es confirmarà l’adreça de lliurament i es triarà la manera d’enviament. 

Posteriorment, serà necessari acceptar les Condicions de Compra mitjançant la marcació d’una casella d’acceptació. Com a últim pas haurà de triar la forma de pagament i serà redirigit a la passarel·la de pagament. Una vegada realitzat el procés rebrà una confirmació de la compra efectuada.

Seguiment de la comanda

Una vegada realitzada la comanda, aquesta serà arxivada de manera que pugui ser accessible a través d’Internet fins que s’hagi realitzat el seu lliurament.

Confirmació de la Recepció de la Comanda

Cada vegada que l’empresa rep una comanda s’envia un correu electrònic de confirmació de recepció en el termini de 24 hores des de la recepció d’aquesta, excepte en el cas que es rebi en dies festius o caps de setmana, que s’enviarà la confirmació el dia hàbil següent a la recepció. 

Formes de pagament

El pagament es realitzarà mitjançant targeta de crèdit. Visa, o MasterCard. El client pot triar el pagament mitjançant targeta de crèdit, de manera que l’operació es confirmarà en el moment en què es realitza la transacció.

Canvis i devolucions

Degut a que els Quinyolis són un producte alimentari i
que la seva manipulació indeguda pot fer variar el seu valor, no
s’accepten canvis
tal com indica l’article 103 punts c, d y e del
Capítol III Dret de Desistiment del RDL 1/2007 de 16 de novembre sobre la Llei
General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris.

Ref:    https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2007-20555

           https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2014-3329

 

En el cas de que el paquet hagi arribat en mal estat i els Quinyolis s’hagin malmès, s’han
de fer fotos i passar-nos-les en menys de 12 hores de la seva recepció a través
del correu: info@quinyolis.cat. Un cop haguem comprovat les fotos i després de
la nostra autorització, es procedirà a fer un nou enviament de producte i a la
recollida del producte malmès.

No s’accepten devolucions a port deguts.

Modalitats d’enviament, termini de lliurament i transport

Despeses d’enviament

 

Les despeses d’enviament no estan compreses en el preu dels productes oferts en el web. Les despeses d’enviament apareixeran per a la seva acceptació expressa per part de l’usuari abans de finalitzar el procés de compra i una vegada l’usuari hagi facilitat l’adreça d’enviament de la comanda. Vostè podrà veure les despeses consignades en la factura. En cas de devolució de la mercaderia (Art.44 de la Llei d’Ordenació del Comerç Minorista), les despeses d’enviament correran per compte del client.

TRADESSERT SCP cobrarà despeses d’enviament per cada lliurament.

L’enviament de la comanda quedarà pendent fins que tots els productes estiguin disponibles.

 

Termini de lliurament i transport:

El termini mitjà de lliurament és entre 24-72 hores en funció de l’adreça de lliurament, i de la realització i preparació de la seva comanda, sempre que aquesta hagi estat realitzada de dilluns a divendres abans de les 17 hores. Les comandes realitzades en dissabte i diumenge, es preparen a partir del dilluns o el primer dia laborable. Els divendres no es fan enviaments. Les zones d’enviament actuals són Espanya Peninsular.

 

Especificacions del lliurament:

·         En el cas de que el termini de lliurament coincideixi amb un dia festiu i no sigui possible el lliurament, aquest es farà efectiu el següent dia hàbil.

 

·         Per tal d’optimitzar els enviaments i evitar errors us  demanem  que ens faciliteu l’adreça de lliurament (indicant pis, porta, escala,.. en cas que n’hi hagués) així com un telèfon mòbil del receptor, per tal de coordinar qualsevol incidència que es pogués ocasionar durant el lliurament.

 

·         TRADESSERT SCP no serà responsable dels errors produïts en el lliurament quan l’adreça de lliurament introduïda pel client en el formulari de comanda sigui errònia o incompleta.

 

·         En el cas que la comanda no pugui ser lliurada al seu destinatari per trobar-se absent , el missatger deixarà un avís de pas, per tant el client haurà de contactar amb l’empresa de transport per acordar un altre dia i hora de lliurament. Si al cap de 2 dies no s’ha pogut efectuar el lliurament, la comanda serà retornada al nostre magatzem i el client haurà de contactar amb info@quinyolis.cat per demanar un nou enviament amb les noves despeses de transport a càrrec seu.

 

·         El seguiment de l’enviament de la comanda, el fareu a través de les notificacions que us anirem fent per correu electrònic des de l’expedició fins l’arribada al destinatari. Per qualsevol pregunta podreu contactar amb nosaltres i parlar amb la persona que porta tot el tema d’enviaments que us dirà com està.

Política de preus

TRADESSERT SCP es reserva unilateralment el dret a la modificació del preu dels productes oferts a través d’aquest lloc web, s’aplicaran els preus vigents en la publicitat coincident amb el moment de la formalització de la comanda, per a garantir al client la veracitat del preu dels productes.

Dubtes o reclamacions

L’usuari pot dirigir els seus dubtes, reclamacions o consultes sobre el seguiment de la comanda a:

Empresa: TRADESSERT SCP

Adreça: C. Sant Martí, 13, Baixos L1 (Barcelona)

Telèfon: 938 512 616

Correu electrònic: info@quinyolis.cat.