Política d’enviament
L’Avís Legal publicat en aquesta pàgina Web identifica
al titular segons el que s’estableix en l’Art. 10 de la Llei de Serveis de la
Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i conté informació sobre la
política de protecció de dades de caràcter personal.
Els productes oferts en aquesta pàgina estan destinats
al consum, per la qual cosa el contracte de compravenda es realitza en el
moment en què el client emet la confirmació expressa de la seva comanda. Per
aquest motiu, TRADESSERT SCP, recomana la lectura íntegra de l’avís legal i
d’aquestes condicions generals abans d’acceptar la comanda.
El contracte actual se celebra en el marc legal
establert per al Comerç Electrònic per la Llei 34/2002 de Serveis de la
Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, tenint en compte la Llei
7/1996, de 15 de gener d’ordenació del comerç minorista, la Llei 7/1998, de 13
d’abril, sobre condicions generals de contractació, el Reial decret legislatiu
1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general
per a la defensa dels consumidors i usuaris i la Llei 3/2014, de 27 de març.
Les condicions de contractació són les següents:
Característiques dels productes
Les característiques dels productes oferts en aquest
lloc apareixen en pantalla al costat de la identificació visual d’aquests.
Preus
S’aplicaran els preus vigents que consten en la pàgina
Web en el moment de la formalització de la comanda. El preu dels productes es
detalla al costat de cadascun d’aquests. Està inclòs l’IVA, aquest es desglossa
posteriorment en el procés de compra.
Idiomes en què es podrà realitzar la comanda. Català i castellà.
Passos a seguir per a realitzar les comandes.
Haurà de seleccionar els articles que li interessin informant
el nombre d’unitats i fent “clic” en el botó “Afegeix a la cistella” per a
afegir-los a la cistella de la compra. En qualsevol moment vostè pot
visualitzar el contingut de la cistella de la compra, on podrà veure els
articles seleccionats, el seu preu, els impostos i les despeses d’enviament.
Des d’aquesta mateixa finestra, abans d’enviar la comanda podrà corregir,
canviar o anul·lar els productes seleccionats.
Quan hagi acabat de triar productes premi l’opció
“carret” i “finalitzar comanda”. Si està registrat com a usuari haurà
d’informar les seves credencials, en cas contrari, haurà de facilitar el seu
correu electrònic i crear un compte amb les seves dades personals. Una vegada
validats les dades de l’usuari, es confirmarà l’adreça de lliurament i es
triarà la manera d’enviament.
Posteriorment, serà necessari acceptar les Condicions
de Compra mitjançant la marcació d’una casella d’acceptació. Com a últim pas
haurà de triar la forma de pagament i serà redirigit a la passarel·la de
pagament. Una vegada realitzat el procés rebrà una confirmació de la compra
efectuada.
Seguiment de la comanda
Una vegada realitzada la comanda, aquesta serà
arxivada de manera que pugui ser accessible a través d’Internet fins que s’hagi
realitzat el seu lliurament.
Confirmació de la Recepció de la Comanda
Cada vegada que l’empresa rep una comanda s’envia un
correu electrònic de confirmació de recepció en el termini de 24 hores des de
la recepció d’aquesta, excepte en el cas que es rebi en dies festius o caps de
setmana, que s’enviarà la confirmació el dia hàbil següent a la recepció.
Formes de pagament
El pagament es realitzarà mitjançant
targeta de crèdit. Visa, o MasterCard. El client pot triar el pagament
mitjançant targeta de crèdit, de manera que l’operació es confirmarà en el
moment en què es realitza la transacció.
Canvis i devolucions
Degut a que els Quinyolis són un producte alimentari i
que la seva manipulació indeguda pot fer variar el seu valor, no
s’accepten canvis tal com indica l’article 103 punts c, d y e del
Capítol III Dret de Desistiment del RDL 1/2007 de 16 de novembre sobre la Llei
General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris.
Ref: https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2007-20555
https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2014-3329
En el cas de que el paquet hagi arribat en mal estat i els Quinyolis s’hagin malmès, s’han
de fer fotos i passar-nos-les en menys de 12 hores de la seva recepció a través
del correu: info@quinyolis.cat. Un cop haguem comprovat les fotos i després de
la nostra autorització, es procedirà a fer un nou enviament de producte i a la
recollida del producte malmès.
No s’accepten devolucions a port deguts.
Modalitats d’enviament, termini de lliurament i transport
Despeses d’enviament
Les despeses d’enviament no estan compreses en el preu
dels productes oferts en el web. Les despeses d’enviament apareixeran per a la
seva acceptació expressa per part de l’usuari abans de finalitzar el procés de
compra i una vegada l’usuari hagi facilitat l’adreça d’enviament de la comanda.
Vostè podrà veure les despeses consignades en la factura. En cas de devolució
de la mercaderia (Art.44 de la Llei d’Ordenació del Comerç Minorista), les
despeses d’enviament correran per compte del client.
TRADESSERT SCP cobrarà despeses d’enviament per cada
lliurament.
L’enviament de la comanda quedarà pendent fins que
tots els productes estiguin disponibles.
Termini de lliurament i transport:
El termini mitjà de lliurament és entre 24-72 hores en
funció de l’adreça de lliurament, i de la realització i preparació de la seva
comanda, sempre que aquesta hagi estat realitzada de dilluns a divendres abans
de les 17 hores. Les comandes realitzades en dissabte i diumenge, es preparen a
partir del dilluns o el primer dia laborable. Els divendres no es fan enviaments.
Les zones d’enviament actuals són Espanya Peninsular.
Especificacions del lliurament:
·
En el cas de
que el termini de lliurament coincideixi amb un dia festiu i no sigui possible
el lliurament, aquest es farà efectiu el següent dia hàbil.
·
Per tal
d’optimitzar els enviaments i evitar errors us demanem que ens
faciliteu l’adreça de lliurament (indicant pis, porta, escala,.. en cas que
n’hi hagués) així com un telèfon mòbil del receptor, per tal de
coordinar qualsevol incidència que es pogués ocasionar durant el lliurament.
·
TRADESSERT
SCP no serà responsable dels errors produïts en el lliurament quan
l’adreça de lliurament introduïda pel client en el formulari de comanda sigui
errònia o incompleta.
·
En el cas que
la comanda no pugui ser lliurada al seu destinatari per trobar-se absent , el
missatger deixarà un avís de pas, per tant el client haurà de contactar
amb l’empresa de transport per acordar un altre dia i hora de lliurament.
Si al cap de 2 dies no s’ha pogut efectuar el lliurament, la comanda serà
retornada al nostre magatzem i el client haurà de contactar amb
info@quinyolis.cat per demanar un nou enviament amb les noves despeses de
transport a càrrec seu.
·
El seguiment
de l’enviament de la comanda, el fareu a través de les notificacions que us
anirem fent per correu electrònic des de l’expedició fins l’arribada al
destinatari. Per qualsevol pregunta podreu contactar amb nosaltres i parlar amb
la persona que porta tot el tema d’enviaments que us dirà com està.
Política de preus
TRADESSERT SCP es reserva unilateralment el dret a la
modificació del preu dels productes oferts a través d’aquest lloc web,
s’aplicaran els preus vigents en la publicitat coincident amb el moment de la
formalització de la comanda, per a garantir al client la veracitat del preu
dels productes.
Dubtes o reclamacions
L’usuari pot dirigir els seus dubtes, reclamacions o
consultes sobre el seguiment de la comanda a:
Empresa: TRADESSERT SCP
Adreça: C. Sant Martí, 13, Baixos L1
(Barcelona)
Telèfon: 938 512 616
Correu electrònic: info@quinyolis.cat.